Όροι και Προϋποθέσεις
ΓΕΝΙΚΕΣ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ
Συγνώμη, αλλά δεν παρείχατε κείμενο για μετάφραση. Αναγνώριση των πλευρών.Οι εμπορικοί όροι αυτοί ρυθμίζουν τη σχέση μεταξύ της εταιρείας Framee International s.r.o. ΑΦΜ: 25764411 (εφεξής απλώς "εμείς") και εσείς ως πελάτης μας (εφεξής απλώς "εσείς" ή επίσης "πελάτης").
1,2 Ορισμός.Σε αυτούς τους εμπορικούς όρους θα χρησιμοποιηθούν κυρίως οι ακόλουθοι όροι, στους οποίους αποδίδεται η παρακάτω σημασία:
1,3 ΤιμήςΚατανοείται ως το κόστος που πρέπει να μας πληρώσετε για την παράδοση των Εμπορευμάτων, συμπεριλαμβανομένης της χρέωσης για τον επιλεγμένο τρόπο μεταφοράς και πληρωμής για τα Εμπορεύματα, το οποίο θα συνοψιστεί στην Παραγγελία.
1.3.1 ΠύληςΑναφερόμαστε στην ιστοσελίδα μας στη διεύθυνση spinkids.gr, όπου μπορείτε να δείτε την προσφορά μας.
1.3.2 Όροιαυτοί είναι οι όροι και οι προϋποθέσεις της εταιρείας Framee International s.r.o.
1.3.3 Με τη σύμβασηΚατανοείται ως συμβόλαιο αγοράς κινητής περιουσίας, στο οποίο σας παραδίδουμε τα παραγγελθέντα εμπορεύματα και πρέπει να μας πληρώσετε την τιμή. Αναπόσπαστο μέρος της συμβάσης είναι αυτοί οι όροι.
1.3.4 Κανονισμός Διαμαρτυρίαςκατανοείται οι όροι εφαρμογής της εγγύησης για τα Προϊόντα. Ο κανονισμός εγγύησης θεωρείται μέρος αυτών των Όρων.
1.3.5 ΑγαπώΑναφέρεται σε μεμονωμένα προϊόντα που θα βρείτε στην προσφορά μας στο Portal. Η πώληση επιλεγμένων ειδών μπορεί να είναι υπό τον όρο της ενηλικίωσης σας, ή του ατόμου που ενεργεί για λογαριασμό σας, δηλαδή συνήθως όταν φτάνετε στην ηλικία των 18 ετών.
1.3.6 Επιχείρησηείναι η επιχείρησή μας στη διεύθυνση Framee International s.r.o. Δοπραβνί 500/9, 104 00 Πράγα.
1.3.7 Αστικός Κώδικαςεννοείται ο νόμος αρ. 89/2013, ο αστικός κώδικας, όπως τροποποιήθηκε από επόμενους κανονισμούς.
1.3.8 Επίλυση παραπόνων.Οι πιθανές σας προτάσεις και παράπονα θα αντιμετωπιστούν μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την υποστήριξη πελατών info@spinkids.gr.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΦΥΣΗ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΠΟΥ ΣΥΝΑΦΘΗΚΕ
2.1 Για την εκπλήρωση των νόμιμων υποχρεώσεων μας, παραθέτουμε παρακάτω τις πληροφορίες που πρέπει να σας παράσχουμε πριν από την υπογραφή της Σύμβασης μαζί μας.
2.2 Κόστος χρήσης μέσων επικοινωνίας εξ αποστάσεως.Δεν υπάρχουν καμία χρέωση από την πλευρά μας πέραν της τιμής για τη χρήση εξ αποστάσεως μέσων επικοινωνίας, μέσω των οποίων συνομιλούμε και συνάπτουμε τη Συμφωνία μαζί σας. Δεν θα σας χρεώσουμε για την επικοινωνία μέσω διαδικτύου ή τηλεφωνική επικοινωνία. Αυτό, ωστόσο, δεν αποκλείει την πιθανότητα ο πάροχος διαδικτυακής σύνδεσής σας, ο τηλεφωνικός σας πάροχος κλπ., να σας χρεώσουν τέλη για την πρόσβαση στην Πύλη, την επικοινωνία μαζί μας κλπ.
2.3 Εποπτικές αρχές.Οι εποπτικές αρχές που επιβλέπουν τις δραστηριότητές μας και στις οποίες μπορείτε να απευθυνθείτε σε περίπτωση διαμαρτυρίας είναι η Τσεχική Εμπορική Επιθεώρηση, η αρμόδια επαγγελματική αρχή και ο Οργανισμός για την Προστασία των Προσωπικών Δεδομένων. Σε επίπεδο ΕΕ, μπορείτε να απευθύνετε τη διαμαρτυρία σας στο Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτών της Τσεχίας.
2.4 Εξώδικη επίλυση διαφορών. Σε περίπτωση που είστε καταναλωτής και προκύψει μεταξύ μας διαμάχη καταναλωτή από τη Σύμβαση, την οποία δεν καταφέραμε να επιλύσουμε με αμοιβαία συμφωνία, μπορείτε να υποβάλετε πρόταση για εξώδικη επίλυση της διαμάχης στον αρμόδιο φορέα εξώδικης επίλυσης διαμαχών των καταναλωτών, που είναι ο Τσεχικός Εμπορικός Επιθεωρητής.
2.5 Αποθήκευση Συμβολαίου.Σχετικά με την επιτυχή αποδοχή της Παραγγελίας από την πλευρά μας, θα σας αποσταλεί επιβεβαίωση, η οποία, μαζί με αυτούς τους Όρους, αποτελεί την γραπτή σύναψη της Σύμβασης. Μπορείτε να αποθηκεύσετε και να εκτυπώσετε τη φόρμα ιστοσελίδας για την υποβολή της Παραγγελίας, την επιβεβαίωση της Παραγγελίας και αυτούς τους Όρους. Η Σύμβαση που συνάπτουμε μαζί σας θα διατηρηθεί σε μορφή ηλεκτρονικής καταγραφής για τις εσωτερικές μας ανάγκες και δεν θα είναι δυνατή η πρόσβαση σε αυτήν.
2,6 Γλώσσα της Συμφωνίας.Η σύμβαση συνάπτεται στην τσεχική γλώσσα.
2,7 Βήματα που οδηγούν στην κατάρτιση Συμβάσεων και διόρθωση δεδομένων.Η πύλη μας επιτρέπει τη σύναψη Συμβολαίου μεταξύ μας και εσάς μέσω ενός διαδραστικού ιστοσελίδας και τη συμπλήρωση ενός ιστού φόρμας. Πριν στείλετε τη φόρμα ιστού, μπορείτε να ελέγξετε, να αλλάξετε και να διορθώσετε τα δεδομένα που έχετε εισάγει σε αυτή.
2,8 Κώδικας συμπεριφοράς.Κατά την παροχή των υπηρεσιών μας, δραστηριοποιούμαστε σύμφωνα με τις ισχύουσες νομοθεσίες και σύμφωνα με τις εσωτερικές μας αρχές προστασίας προσωπικών δεδομένων. Αυτές οι εσωτερικές αρχές μας δεν είναι δημόσια προσβάσιμες.
3. ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΣΥΜΒΑΣΗΣ
3.1 Προσφορά Εμπορευμάτων.Στον δικό μας ιστότοπο δημοσιεύουμε την προσφορά των Προϊόντων, για τα οποία είναι δυνατόν να εκδοθεί Παραγγελία. Βάσει της Παραγγελίας, θα συναφθεί Σύμβαση μεταξύ σας και εμάς. Διατηρούμε το δικαίωμα να αλλάξουμε ή να ακυρώσουμε την προσφορά των Προϊόντων ανά πάσα στιγμή.
3,2 Αποδοχή της προσφοράς μας.Με την επιτυχή αποστολή της Παραγγελίας μέσω του Πύλης, αποδέχεστε την προσφορά μας από την πλευρά σας, και έτσι συνάπτεται η Σύμβαση μεταξύ εμάς και εσάς. Η αποδοχή της προσφοράς μας με πρόσθετο ή απόκλιση δεν είναι δυνατή και θεωρείται ως αντιπροσφορά από την πλευρά σας. Θα σας στείλουμε επιβεβαίωση για την επιτυχή αποστολή της Παραγγελίας σας σύμφωνα με το άρθρο 3.4 παρακάτω.
3.3 Εμπόρευμα κατόπιν αιτήματος.Μερικές φορές μπορεί να μην μπορούμε να εγγυηθούμε άμεση διαθεσιμότητα του Προϊόντος. Στην περίπτωση που σε συγκεκριμένο Προϊόν αναφέρεται η σημείωση "Κατόπιν ερώτησης", η διαθεσιμότητα του Προϊόντος, και συνεπώς η δυνατότητα υποβολής Παραγγελίας, θα επιβεβαιωθεί με βάση την ερώτησή σας με την αποστολή λεπτομερών πληροφοριών σχετικά με τη διαθεσιμότητα του Προϊόντος. Αν το Προϊόν γίνει ξανά διαθέσιμο, θα σας ενημερώσουμε μέσω email, το οποίο θα μας δώσετε για αυτούς τους σκοπούς.
3,4 Έλεγχος Παραγγελίας.Πριν αποστείλετε την Παραγγελία, θα σας δοθεί η δυνατότητα να ελέγξετε και ενδεχομένως να αλλάξετε τα στοιχεία που δώσατε. Μετά την επιτυχή αποστολή σας και την αποδοχή μας της Παραγγελίας, θα δημιουργηθεί αυτόματη επιβεβαίωση, η οποία μαζί με αυτούς τους Όρους αποτελεί το γραπτό έγγραφο της Σύμβασης.
3,5 Ακύρωση Παραγγελίας. Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, μέχρι να επιβεβαιωθεί η παραγγελία από την πλευρά μας. Η ακύρωση της παραγγελίας μετά τη στιγμή της σύναψης της Σύμβασης είναι δυνατή μόνο μετά από προηγούμενη αμοιβαία συμφωνία, και υπό τους όρους που έχουμε συμφωνήσει αμοιβαία.
4,1 Τιμή. Οι τιμές που αναφέρονται στην ιστοσελίδα μας περιλαμβάνουν τον ΦΠΑ και όλες τις σχετικές χρεώσεις. Η τιμή θα σας παρουσιαστεί καθαρά στην Παραγγελία ή στην επιβεβαίωσή της. Θυμίζουμε ότι στην τιμή των Προϊόντων θα προστεθεί η τιμή ανάλογα με τον τύπο της μεταφοράς που επιλέξατε και τη μέθοδο πληρωμής που επιλέξατε. Δεν απαιτούμε καμία προκαταβολή.
4.2 Τρόποι πληρωμής. Τιμή που αναφέρεται στην παραγγελία, μπορεί να εξοφληθεί με τους τρόπους που εμφανίζονται στη διεπαφή παραγγελίας στον δικτυακό μας τόπο. Εκτός εάν αναφέρεται διαφορετικά, οι εξής τρόποι πληρωμής είναι δυνατοί:
4.2.1 GoPay (πιστωτικές κάρτες, άμεσα τραπεζικά κανάλια, ηλεκτρονικά πορτοφόλια), αντικαταβολή, μεταφορά από λογαριασμό (αυτό μπορεί να απενεργοποιηθεί)
4,3 Χρόνος για πληρωμή. Σας παρακαλούμε να προχωρήσετε στην πληρωμή της τιμής πριν την παράδοση των Προϊόντων, ή κατά την παραλαβή των Προϊόντων, και σε ορισμένες περιπτώσεις αργότερα, σύμφωνα με τη συμφωνημένη προθεσμία και τον τρόπο πληρωμής που έχει συμφωνηθεί. Εάν η τιμή πρέπει να πληρωθεί πριν την παράδοση των Προϊόντων, είστε υποχρεωμένοι να την πληρώσετε το αργότερο εντός 14 ημερών από την υπογραφή της Σύμβασης, σύμφωνα με τις οδηγίες που δίνονται στην επιβεβαίωση της Παραγγελίας. Εάν η τιμή καταβάλλεται μέσω πάροχου πληρωμών, πληρώνεται καταχωρώντας το χρηματικό ποσό στον λογαριασμό μας στον πάροχο των υπηρεσιών πληρωμών.
5. ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ
5.1 Τρόποι παράδοσης.Τρόποι παράδοσης των προϊόντων, τους οποίους επιλέγετε ως πελάτης, μπορείτε να τους βρείτε συμπεριλαμβανομένων των τιμών των τύπων μεταφοράς στην πύλη, συγκεκριμένα στη διεύθυνση: https://spinkids.gr/info/metafora-pliromi. Παραδίδουμε προϊόντα μόνο στην Τσεχική Δημοκρατία.
5.2 Απόκτηση ιδιοκτησίας.Θα γίνετε ιδιοκτήτης των εμπορευμάτων που θα σας παραδώσουμε, μόλις τα παραλάβετε.
5.3 Προθεσμίες παράδοσης.Τα προϊόντα θα παραδοθούν το συντομότερο δυνατόν, συνήθως εντός 1-5 εργάσιμων ημερών από την εξόφληση της Τιμής ή την έκδοση της Παραγγελίας, ανάλογα με τον επιλεγμένο τρόπο πληρωμής. Ο χρόνος παράδοσης μπορεί να διαφέρει ανάλογα με τις συνθήκες του επιλεγμένου τρόπου παράδοσης. Τα προϊόντα θεωρούνται παραδομένα με την παράδοση στη διεύθυνση που ο πελάτης έχει καθορίσει στην Παραγγελία.
5,4 Παραλαβή Εμπορευμάτων.Ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να παραλάβει τα παραγγελθέντα εμπορεύματα στον προκαθορισμένο χρόνο και στον προκαθορισμένο χώρο, ανάλογα με τον τρόπο παράδοσης. Αν τα εμπορεύματα πρέπει να παραδοθούν μέσω μεταφορέα, ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να τα παραλάβει κατά την παράδοση στον τόπο προορισμού. Εάν δεν πραγματοποιηθεί η παραλαβή των εμπορευμάτων, έχουμε το δικαίωμα να αποσυρθούμε από τη Συμφωνία και το δικαίωμα να απαιτήσουμε την καταβολή των δαπανών που σχετίζονται με την παράδοση των εμπορευμάτων, εάν δεν έχουν καταβληθεί πριν από την παράδοση των εμπορευμάτων. Αν σας παραδώσουμε τα εμπορεύματα επαναληπτικά, αφού δεν τα παραλάβετε, έχουμε το δικαίωμα να απαιτήσουμε την εξόφληση των δαπανών που σχετίζονται με την επανειλημμένη παράδοση.
5.5 Έλεγχος Εμπορευμάτων.Παρακαλούμε, να πραγματοποιείτε προσεκτικό έλεγχο των εμπορευμάτων αμέσως με την παραλαβή τους. Εάν διαπιστώσετε μηχανική ζημιά στη συσκευασία των εμπορευμάτων, σας συνιστούμε να καταρτίσετε αμέσως επί τόπου με την παρουσία του μεταφορέα ένα έγγραφο για τη ζημιά, το οποίο θα διευκολύνει την ενδεχόμενη απαίτηση για αποζημίωση. Με την υπογραφή του φορτωτικού δελτίου, συμφωνείτε με την παραλαβή των εμπορευμάτων και επιβεβαιώνετε ότι έφτασαν χωρίς μηχανική ζημιά. Επομένως, πριν υπογράψετε, ελέγξτε προσεκτικά τη συσκευασία. Οι όροι παραλαβής των εμπορευμάτων μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με τον επιλεγμένο μεταφορέα.
5,6 Κίνδυνος ζημιάς.Εάν είστε καταναλωτής, ο κίνδυνος ζημιάς του Προϊόντος μεταβαίνει σε εσάς με την παραλαβή του Προϊόντος. Σε περίπτωση που το Προϊόν σας παραδοθεί χαλασμένο, έχετε την υποχρέωση να μας ενημερώσετε άμεσα για τη ζημία και κατα προτίμηση:
5.6.1 με email στη διεύθυνση email info@spinkids.gr,
5.6.2 τηλεφωνήστε στον αριθμό τηλεφώνου και ακολουθήστε τις οδηγίες που σας δίνονται.
Σε περίπτωση που ανακαλύψετε ότι το δέμα έχει υποστεί ζημιά κατά την παραλαβή των εμπορευμάτων, είστε υποχρεωμένοι να ενημερώσετε όχι μόνο εμάς, αλλά και τον μεταφορέα κατά την παραλαβή των εμπορευμάτων. Μπορείτε να ζητήσετε από τον μεταφορέα να ανοίξει το υποβαθμισμένο δέμα πριν την παραλαβή του και αν ανακαλύψετε ότι τα εμπορεύματα έχουν υποστεί ζημιά, δεν είστε υποχρεωμένοι να τα παραλάβετε από τον μεταφορέα.
5.7 Ζημιά στα αγαθά κατά τη μεταφορά από τον επιχειρηματία. Εάν είστε επιχειρηματίας και τα προϊόντα πρέπει να παραδοθούν μέσω μεταφορέα, ο κίνδυνος ζημιάς των προϊόντων περνάει σε εσάς με την παράδοση των προϊόντων σε αυτόν τον μεταφορέα. Εάν προκύψει ζημιά στα προϊόντα μετά τη μεταβίβαση του κινδύνου ζημιάς, δεν είμαστε υπεύθυνοι για αυτήν και η ζημιά στα προϊόντα δεν επηρεάζει την υποχρέωσή σας να πληρώσετε την συνολική τιμή και την υποχρέωση να παραλάβετε τα προϊόντα. Σε περίπτωση που τα προϊόντα σας παραδοθούν χαλασμένα, οφείλετε να υποβάλετε άμεσα καταγγελία για τη ζημιά των προϊόντων στον μεταφορέα.
5,8 Συσκευασία Εμπορευμάτων. Εκτός εάν συμφωνηθεί διαφορετικά, τα αγαθά θα συσκευαστούν με τρόπο κατάλληλο για την αποθήκευση και προστασία τους.
6. ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΑΠΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ
6.1 Γενικά για την παραίτηση.Με την αποχώρηση από την Υπογεγραμμένη Συμφωνία, αυτή καταργείται από την αρχή. Αυτό σημαίνει ότι είμαστε υποχρεωμένοι να επιστρέψουμε ο ένας στον άλλον ό,τι μας παρείχαμε βάσει της καταργημένης Συμφωνίας, συμπεριλαμβανομένων των δικών σας εξόδων για την παράδοση. Το δικαίωμα αποχώρησης από τη Συμφωνία μπορεί να εκμεταλλευτεί κάτω από τις συνθήκες που ορίζονται σε αυτούς τους Όρους, ή εάν οι νομικές διατάξεις το ορίζουν.
6.2 Νόμιμο δικαίωμα του καταναλωτή. Εάν είστε καταναλωτής, έχετε το δικαίωμα να αποσυρθείτε από τη συμφωνία που έχετε υπογράψει εντός 14 ημερών, δηλαδή:
6.2.1 από την ημέρα παραλαβής των Εμπορευμάτων,
6.2.2 Στην περίπτωση που αφορά Συμβόλαιο, το οποίο αφορά διάφορα είδη Προϊόντων ή την παράδοση διάφορων μερών, από την ημέρα παραλαβής της τελευταίας παράδοσης Προϊόντων,
6.2.3 Στην περίπτωση που αφορά Συμβόλαιο, το οποίο έχει ως αντικείμενο την τακτική επαναλαμβανόμενη παράδοση Προϊόντων, από την ημερομηνία παραλαβής της πρώτης παράδοσης Προϊόντων;
ωστόσο, μόνο στην περίπτωση που δεν πρόκειται για ειδική περίπτωση, όπου η απόσυρση είναι αποκλεισμένη (δείτε παρ. 6.5 παρακάτω).
6.3 Το δικαίωμα του καταναλωτή να αποχωρήσει από τη Συμφωνία. Εάν είστε καταναλωτής, έχετε επιπλέον το δικαίωμα να αποσυρθείτε από την Συμφωνία που έχετε υπογράψει νωρίτερα, ανά πάσα στιγμή από την ημέρα υπογραφής της Συμφωνίας μέχρι την ημέρα αποστολής των Εμπορευμάτων, για το οποίο θα σας ενημερώσουμε.
6.4 Το δικαίωμά μας να αποσυρθούμε από τη Σύμβαση. Έχουμε το δικαίωμα να αποσυρθούμε από την Σύμβαση που έχει συναφθεί ανά πάσα στιγμή μέχρι τη στιγμή αποστολής των Εμπορευμάτων. Πριν την απόσυρση, θα επικοινωνήσουμε πάντα μαζί σας για να συμφωνήσουμε στην επόμενη διαδικασία και να αναφέρουμε τους λόγους που μας οδήγησαν σε αυτό το βήμα.
6.5 Αδυναμία αποχώρησης από τη Σύμβαση. Δεν έχετε νόμιμο δικαίωμα απόσυρσης από τη Συμφωνία, ιδιαίτερα σε Συμβάσεις:
6.5.1 σχετικά με την παράδοση τροφίμων, ποτών ή άλλων ειδών καθημερινής κατανάλωσης που παραδίδονται στο σπίτι του καταναλωτή ή σε άλλο τόπο που ο καταναλωτής έχει καθορίσει,
6.5.2 κλειστών κατά τη χρήση αυτοματοποιημένων μηχανών πώλησης ή αυτοματοποιημένων εμπορικών χώρων
6.5.3 για την παράδοση Εμπορευμάτων, τα οποία είναι αλκοολούχα ποτά, τα οποία μπορούν να παραδοθούν μετά την πάροδο 30 ημερών και των οποίων η τιμή εξαρτάται από τις διακυμάνσεις της χρηματοοικονομικής αγοράς που είναι ανεξάρτητες από τη θέλησή μας;
6.5.4 σχετικά με την παράδοση των αγαθών που έχουν προσαρμοστεί σύμφωνα με τις επιθυμίες σας ή για το πρόσωπό σας (π.χ. χάραξη μπουκαλιού κλπ.),
6.5.5 σχετικά με την παράδοση Προϊόντων σε σφραγισμένη συσκευασία, τα οποία αφαιρέθηκαν από τη συσκευασία και για υγιεινούς λόγους δεν είναι δυνατόν να επιστραφούν,
6.5.6 για την παράδοση εμπορευμάτων, τα οποία υπόκεινται σε γρήγορη φθορά, καθώς και εμπόρευμα το οποίο μετά την παράδοση έχει αναμειχθεί αμετάκλητα με άλλα εμπορεύματα,
6.5.7 για την παράδοση αγαθών, της τιμής των οποίων εξαρτάται από τις αποκλίσεις της χρηματοοικονομικής αγοράς ανεξάρτητα από τη θέλησή μας και τα οποία μπορούν να συμβούν κατά τη διάρκεια της περιόδου ακύρωσης της συμφωνίας,
6.5.8 άλλων, εάν ορίζεται από νομοθετικό κείμενο.
6.6 Τρόπος αποχώρησης από τη Σύμβαση. Εάν έχετε το δικαίωμα να αποχωρήσετε από τη Σύμβαση και επιθυμείτε πραγματικά να αποχωρήσετε από τη Σύμβαση, μπορείτε να το κάνετε με τη μορφή μονομερούς νομικής πράξης, την οποία θα μας παραδώσετε, κατά προτίμηση συμπληρώνοντας τη φόρμα παραίτησης από τη Σύμβαση, η οποία βρίσκεται στην Πύλη στη διεύθυνση και την αποστολή της.
6.6.1 με email στην διεύθυνση info@spinkids.gr· ή
6.6.2 γραπτώς στη διεύθυνση της εγκατάστασης μας.
Κατά την αποχώρηση, συνιστούμε να αναφέρετε κυρίως τον αριθμό της παραγγελίας, την προδιαγραφή του Προϊόντος, για το οποίο αποχωρείτε, την ημερομηνία αγοράς και την ημερομηνία παράδοσης και να παρουσιάσετε το πρωτότυπο ή αντίγραφο της απόδειξης αγοράς του Προϊόντος. Οι αποστολές από τις οποίες δεν είναι σαφές γιατί μας έχουν σταλεί, θα επιστρέφονται πίσω στον αποστολέα χωρίς περαιτέρω διαδικασία.
6.7 Διατήρηση προθεσμίας. Εάν είστε καταναλωτής, για την τήρηση της προθεσμίας για την απόσυρση από τη Σύμβαση, είναι αρκετό να μας στείλετε την απόσυρση στην τελευταία ημέρα της προθεσμίας που ορίζεται για την απόσυρση από τη Σύμβαση.
6.8 Επιστροφή Προϊόντων μετά από Ακύρωση Συμβολαίου. Εάν ακυρώσετε τη Σύμβαση, πρέπει να μας επιστρέψετε τα Προϊόντα στο δικό σας κόστος, κατά προτίμηση ταυτόχρονα με την ακύρωση της Συμβάσεως, το αργότερο εντός 14 ημερών από την παράδοση της ακύρωσης, κατά προτίμηση αποστέλλοντας τα Προϊόντα στη διεύθυνση της επιχείρησής μας.
6.9 Κατάσταση εμπορεύματος κατά την επιστροφή. Πρέπει να μας επιστρέψετε τα προϊόντα αφθοντα, αμόλυντα, αχρησιμοποίητα και χωρίς ίχνη χρήσης, συμπεριλαμβανομένων όλων των αξεσουάρ και τεκμηρίων, αν είναι δυνατόν στην αρχική συσκευασία (σημειώνουμε ότι αν έχει παραβιαστεί η αρχική συσκευασία που εξασφαλίζει τις υγιεινές ιδιότητες του προϊόντος, δεν είναι δυνατόν να αποσυρθείτε από τη σύμβαση για την παράδοση τέτοιου προϊόντος σύμφωνα με την παράγραφο 6.5 παραπάνω). Επίσης, οφείλετε να μας επιστρέψετε όλα τα δώρα και τα μπόνους, αν τα έχετε λάβει από εμάς στο πλαίσιο της Σύμβασης σε συνάρτηση με την αγορά των Προϊόντων.
6.10 Επιστροφή χρηματικών ποσών μετά την απόσυρση από τη Σύμβαση. Εάν ως καταναλωτής ακυρώσετε τη Σύμβαση, θα σας επιστρέψουμε τα χρηματικά μέσα που πληρώσατε εντός 14 ημερών από την παράδοση της ακύρωσης της Συμβάσης, όμως όχι πριν μας επιστρέψετε τα Εμπορεύματα ή αποδείξετε ότι τα Εμπορεύματα μας έχουν αποσταλεί. Θα σας επιστρέψουμε τα πληρωμένα έξοδα αποστολής των Εμπορευμάτων μόνο στο ύψος που αντιστοιχεί στον φθηνότερο συγκρίσιμο τρόπο παράδοσης που προσφέρουμε. Εάν υπάρξει μείωση της αξίας των επιστρεφόμενων Εμπορευμάτων λόγω χειρισμού τους διαφορετικά από τον απαραίτητο για τη γνωριμία με τη φύση, τις ιδιότητες και τη λειτουργικότητά τους, το επιστρεφόμενο ποσό θα μειωθεί κατά το ποσό με το οποίο η αξία των Εμπορευμάτων έχει μειωθεί. Θα σας επιστρέψουμε τα χρηματικά μέσα με τον ίδιο τρόπο που τα λάβαμε από εσάς, ή με άλλο τρόπο που θα συμφωνήσουμε, εφόσον δεν προκύψουν για εσάς επιπλέον έξοδα.
7. ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ
7.1 Κανονισμός επιστροφών. Οι όροι για την καταγγελία παραδοσιακών εμπορευμάτων μπορείτε να τους βρείτε στο Κανονισμός Επιστροφών. Ο κανονισμός επιστροφών αποτελεί αναπόσπαστο μέρος αυτών των εμπορικών όρων.
8. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
8.1 Επεξεργασία δεδομένων για την εκπλήρωση της Σύμβασης.Τα στοιχεία ταυτοποίησης και επικοινωνίας που αναφέρονται στην Παραγγελία (δηλαδή, ιδιαίτερα το όνομα και επώνυμο, τίτλος, διεύθυνση, ηλεκτρονική διεύθυνση, τηλεφωνικός αριθμός, αριθμός ταυτότητας και φορολογικός αριθμός) , πληροφορίες για την Παραγγελία και τις πληρωμές για τα Προϊόντα, οι καταγραφές της αμοιβαίας επικοινωνίας μεταξύ εσάς και εμάς (συμπεριλαμβανομένης της IP διεύθυνσης) ή πληροφορίες που μας παρέχετε με άλλον τρόπο, επεξεργάζονται από εμάς για τους σκοπούς της σύναψης και της εκπλήρωσης της Σύμβασης και της δυνατότητας επιβολής των δικαιωμάτων που προκύπτουν από αυτήν, μέχρι την έκπτωση της περιόδου λήξης των υποχρεώσεων που προκύπτουν από πιθανή παραβίαση της Σύμβασης. Στην περίπτωση που ορισμένα δεδομένα είναι μέρος λογιστικών ή φορολογικών εγγράφων, η περίοδος διατήρησης αυτών των δεδομένων καθορίζεται από τους σχετικούς νόμους. Η παροχή και επεξεργασία των αναφερόμενων δεδομένων είναι απαραίτητη για τους σκοπούς της σωστής εκπλήρωσης των υποχρεώσεών μας σύμφωνα με αυτήν τη Σύμβαση. Είμαστε οι διαχειριστές των προσωπικών δεδομένων, με εξαίρεση τα προσωπικά δεδομένα που παραδίδονται σε άλλους διαχειριστές, οι οποίοι για λογαριασμό μας εξασφαλίζουν επιλεγμένες δραστηριότητες στο πλαίσιο της εκπλήρωσης των υποχρεώσεων που προκύπτουν από τον νόμο ή από τη Σύμβαση (μεταφορείς για την παράδοση των Προϊόντων σε εσάς, διαχειριστές πληρωμών για την σωστή πίστωση ή επιστροφή της τιμής των Προϊόντων, παροχείς υπηρεσιών αλληλογραφίας /διανομής/ υπό τους όρους που καθορίζονται από τον νόμο ή από τους κατασκευαστές, προμηθευτές και διανομείς των Προϊόντων για την εξασφάλιση της σωστής παράδοσης των Προϊόντων ή νέων Προϊόντων). Επεξεργαζόμαστε επίσης τα προσωπικά σας δεδομένα για τον σκοπό της περαιτέρω προσφοράς Προϊόντων και υπηρεσιών και της αποστολής εμπορικών επικοινωνιών.
8,2 Προστασία προσωπικών δεδομένων.Δεσμευόμαστε να προστατεύσουμε όλα τα προσωπικά δεδομένα που μας παρέχετε.
8.3 Πρόσβαση στα προσωπικά δεδομένα.Φυσικά έχετε το δικαίωμα πρόσβασης στα προσωπικά σας δεδομένα. Ο πελάτης μπορεί να ζητήσει από τον διαχειριστή πληροφορίες για την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων, ο διαχειριστής υποχρεούται να παρέχει αυτές τις πληροφορίες χωρίς περιττή καθυστέρηση. Ο διαχειριστής έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση για τα έξοδα που απαιτούνται για την παροχή αυτών των πληροφοριών. Θα σας ενημερώσουμε κατ' απαίτηση για τη συγκεκριμένη αναγνώριση των άλλων ατόμων στα οποία μεταβιβάζουμε προσωπικά δεδομένα για τους παραπάνω σκοπούς.
8.4 Πληροφορίες για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων.Εάν ζητάτε πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων, είμαστε υποχρεωμένοι να σας παράσχουμε αυτές τις πληροφορίες. Για την παροχή αυτών των πληροφοριών, έχουμε το δικαίωμα να ζητήσουμε αποζημίωση που δεν υπερβαίνει το κόστος παροχής αυτών των πληροφοριών. Σας υπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να εκφράσετε τη διαφωνία σας με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για την αποστολή εμπορικών επικοινωνιών, καθώς και να ανακαλέσετε τη συγκατάθεσή σας για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων για άλλο σκοπό, οποτεδήποτε, κατά προτίμηση μέσω email στη διεύθυνση ή σύμφωνα με τις οδηγίες που παρέχονται στην εμπορική επικοινωνία που έχετε λάβει.
8.5 Προστασία των δικαιωμάτων σας.Σε περίπτωση που πιστεύετε ότι εμείς ή ο επεξεργαστής δεδομένων πραγματοποιούμε επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων, η οποία είναι αντίθετη με την προστασία της ιδιωτικής και προσωπικής ζωής του πελάτη ή αντίθετη με το νόμο, έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε από τον διαχειριστή ή τον επεξεργαστή δεδομένων να διευκρινίσει, να διορθώσει ανακρίβειες ή να αφαιρέσει την παράνομη κατάσταση, ειδικά για την εμπλοκή, τη διόρθωση, τη συμπλήρωση ή την καταστροφή προσωπικών δεδομένων. Αν η αίτηση είναι νόμιμη, ο διαχειριστής ή ο επεξεργαστής δεδομένων θα αφαιρέσει αμέσως την επιβλαβή κατάσταση. Σας υπενθυμίζουμε ότι ως πελάτης έχετε επίσης το δικαίωμα να ασκήσετε και άλλα δικαιώματα που προκύπτουν από τη νομική προστασία των προσωπικών δεδομένων, ειδικά βάσει των άρθρων 11, 12 και 21 του νόμου αρ. 101/2000, για την προστασία των προσωπικών δεδομένων, όπως τροποποιήθηκε από επόμενες διατάξεις.
8.6 Επεξεργασία δεδομένων βάσει συναίνεσης.Σε περίπτωση που επεξεργαζόμαστε και άλλα προσωπικά δεδομένα, πέρα από τα δεδομένα των οποίων η επεξεργασία είναι απαραίτητη για την εκπλήρωση των υποχρεώσεών μας σύμφωνα με αυτή τη Σύμβαση, ή εάν επεξεργαζόμαστε αυτά τα προσωπικά δεδομένα για άλλο σκοπό, θα το κάνουμε αποκλειστικά με τη συγκατάθεσή σας. Μπορείτε να μας δώσετε ρητά τη συγκατάθεσή σας κατά τη στιγμή της σύναψης της Συμβάσης.
8,7Επιβεβαιωμένο από πελάτες. ΣΤην ικανοποίηση από την αγορά σας εξετάζουμε μέσω ερωτηματολογίων που σας αποστέλλονται μέσω email, στο πλαίσιο του προγράμματος "Επιβεβαιωμένο από τους πελάτες", στο οποίο έχει ενταχθεί το e-shop μας. Σας τα στέλνουμε κάθε φορά που κάνετε μια αγορά από εμάς, εκτός αν αρνηθείτε την αποστολή τους, σύμφωνα με το άρθρο 7, παρ. 3 του νόμου αρ. 480/2004 για ορισμένες υπηρεσίες της πληροφοριακής κοινωνίας. Η επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για την αποστολή ερωτηματολογίων στο πλαίσιο του προγράμματος "Επιβεβαιωμένο από τους πελάτες" γίνεται βάσει του νόμιμου ενδιαφέροντός μας, το οποίο είναι η αξιολόγηση της ικανοποίησής σας από την αγορά σας από εμάς. Για την αποστολή των ερωτηματολογίων, την αξιολόγηση της ανατροφοδότησής σας και την ανάλυση της αγοραστικής μας θέσης, χρησιμοποιούμε επεξεργαστή, ο οποίος είναι ο διαχειριστής της πλατφόρμας Heureka.cz. Σε αυτόν μπορούμε να παρέχουμε πληροφορίες για τα αγορασθέντα προϊόντα και την ηλεκτρονική σας διεύθυνση για αυτούς τους σκοπούς. Τα προσωπικά σας δεδομένα δεν παρέχονται σε τρίτους για τους δικούς τους σκοπούς κατά την αποστολή των ερωτηματολογίων μέσω email. Μπορείτε να εκφράσετε αντίρρηση στην αποστολή των ερωτηματολογίων μέσω email στο πλαίσιο του προγράμματος "Επιβεβαιωμένο από τους πελάτες" ανά πάσα στιγμή, αρνούμενοι την αποστολή περαιτέρω ερωτηματολογίων μέσω ενός συνδέσμου στο email με το ερωτηματολόγιο. Σε περίπτωση αντίρρησής σας, δεν θα σας στείλουμε περισσότερα ερωτηματολόγια.
Αυτή η συγκατάθεση μας δίνεται επιλέγοντας το αντίστοιχο πλαίσιο στην Παραγγελία, όπου παρέχουμε ανεξάρτητες πληροφορίες για εσάς. Έχετε το δικαίωμα να ανακαλέσετε αυτή τη συγκατάθεση οποιαδήποτε στιγμή.
9. ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ
9,1 Ολοκληρωμένα δεδομένα.Είναι καθήκον σας να μας παρέχετε πλήρεις και αληθινές πληροφορίες και δεδομένα που είναι απαραίτητα για να σας παρέχουμε τα Προϊόντα (ειδικότερα, αναφερόμαστε σε δεδομένα που είναι απαραίτητα για τους σκοπούς της τιμολόγησης και παράδοσης των Προϊόντων, κλπ.).
9,2 Αποστολή εμπορικών μηνυμάτων. Ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να αρνηθεί γραπτώς ανά πάσα στιγμή την αποστολή εμπορικών επικοινωνιών από την Framee International s.r.o..
9.3 Πνευματική ιδιοκτησία.Η συμφωνία που συνάπτεται μεταξύ εμάς και εσάς δεν σας δίνει το δικαίωμα να χρησιμοποιείτε με οποιονδήποτε τρόπο πράγματα που προστατεύονται από τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας μας, όπως έργα πνευματικής ιδιοκτησίας, βάσεις δεδομένων, εμπορικά σήματα ή άλλα προστατευόμενα σήματα.
9,4 Εφαρμοστέο δίκαιο. Τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις που δεν ρυθμίζονται από τους Όρους ή τη Σύμβαση διέπονται από τη νομοθεσία της Τσεχικής Δημοκρατίας, ιδιαίτερα από τον Πολιτικό Κώδικα, τον νόμο αρ. 634/1992, σχετικά με την προστασία των καταναλωτών, όπως ισχύει μετά τις επόμενες τροποποιήσεις, και από τη νομοθεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Σε περίπτωση αντίφασης των Όρων ή της Συμβάσεως με νομική ρύθμιση, εκτός αν πρόκειται για θέμα που μπορεί να ρυθμιστεί διαφορετικά με συμφωνία, προηγείται η νομική ρύθμιση.
9.5 Σχέσεις με διεθνές στοιχείο. Οι νομικές σχέσεις μεταξύ εμάς και εσάς, σε περίπτωση που υπάρχει διεθνές στοιχείο, ρυθμίζονται από τον Τσεχικό νόμο και τα Τσεχικά δικαστήρια είναι αρμόδια για την επίλυση τυχόν διαφορών. Η Σύμβαση του ΟΗΕ για τις Συμβάσεις Διεθνούς Πώλησης Εμπορευμάτων (Σύμβαση της Βιέννης) δεν εφαρμόζεται.
9.6 Διαχωριστικότητα. Εάν κάποια συμφωνία στο πλαίσιο της Σύμβασης μεταξύ εμάς και εσάς κριθεί άκυρη ή ανενεργή, οι υπόλοιπες τμήματα της Σύμβασης παραμένουν σε ισχύ στον βαθμό που δεν είναι δεσμευμένα στο άκυρο τμήμα. Σε τέτοια περίπτωση, η άκυρη ή ανενεργή διάταξη θα αντικατασταθεί από μια έγκυρη και ενεργή διάταξη, η οποία θα ανταποκρίνεται στο νόημα και στον σκοπό της αρχικής διάταξης.
9,7 Αλλαγή Όρων. Οι Όροι αυτοί μπορούν να αλλάζουν διαρκώς. Για κάθε σύμβαση που συνάπτεται, θα εφαρμόζονται οι εμπορικοί όροι που ισχύουν και είναι ενεργοί τη στιγμή που μας στέλνετε την ολοκληρωμένη Παραγγελία μέσω του Πύλης. Σας προειδοποιούμε ότι την επόμενη φορά που θα χρησιμοποιήσετε τις υπηρεσίες μας, αυτοί οι Όροι μπορεί να είναι διαφορετικοί, και γι' αυτό θα πρέπει να τους διαβάζετε προσεκτικά πριν από κάθε μεμονωμένη παραγγελία των Υπηρεσιών μας.
9.8 Αποτελεσματικότητα. Αυτοί οι Όροι θα εφαρμοστούν σε Συμβάσεις που έχουν συναφθεί από τις 7. 8. 2023.
Στην Πράγα στις 7 Αυγούστου 2023
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ
ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΓΙΑ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΣΤΗΚΑΝ ΑΠΟ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ
Συγνώμη, αλλά δεν παρείχατε κείμενο για μετάφραση. Αρμοδιότητα.Αυτό το τμήμα του Κανονισμού Διαμαρτυρίας σας αφορά μόνο εάν είστε καταναλωτής ή μη επιχειρηματίας και ρυθμίζει την ευθύνη μας για τα ελαττωματικά Εμπορεύματα που σας παρέχουμε βάσει της Αγοραστικής Σύμβασης.
1.2 Περίοδος εγγύησης.Ο χρόνος εγγύησης είναι 24 μήνες, για μεταχειρισμένα εμπορεύματα 24 μήνες, και αρχίζει από την παραλαβή του εμπορεύματος. Για τα εμπορεύματα που αναλώνονται, αναγράφεται η ελάχιστη διάρκεια διατηρησιμότητας ή, στην περίπτωση εμπορευμάτων που υπόκεινται σε γρήγορη κατανάλωση, η περίοδος κατά την οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί το προϊόν.
1.3 Η ευθύνη μας για τα ελαττωματικά προϊόντα.Αναλαμβάνουμε την ευθύνη ότι τα Εμπορεύματα κατά την παράδοση και κατά την περίοδο εγγύησης δεν έχουν ελαττώματα. Ιδιαίτερα, αναλαμβάνουμε την ευθύνη ότι τα Εμπορεύματα
1.3.1 έχει τις ιδιότητες που διαπραγματευτήκαμε και, εάν λείπει η διαπραγμάτευση, τις ιδιότητες που περιγράψαμε εμείς ή ο κατασκευαστής ή που θα μπορούσατε να αναμένετε με βάση τη φύση του Προϊόντος και τη διαφήμιση που πραγματοποιήθηκε.
1.3.2 είναι κατάλληλο για τον σκοπό που αναφέρουμε για τη χρήση του ή για τον οποίο τα προϊόντα αυτού του είδους συνήθως χρησιμοποιούνται,
1.3.3 ανταποκρίνεται σε ποιότητα ή εκτέλεση σύμφωνα με το συμφωνηθέν δείγμα ή πρότυπο, εάν η ποιότητα ή η εκτέλεση καθορίστηκε βάσει του συμφωνηθέντος δείγματος ή προτύπου.
1.3.4 είναι στην αντίστοιχη ποσότητα, μέτρο ή βάρος και
1.3.5 συμμορφώνεται με τις απαιτήσεις των νομικών κανονισμών.
1,4 Επέκταση εγγύησης για ποιότητα.Εάν υπάρχει μια περίοδος που αναγράφεται στο προϊόν προς πώληση, στη συσκευασία του, στις οδηγίες που συνοδεύουν το προϊόν, στη διαφήμιση ή στη σύμβαση, κατά την οποία το προϊόν ή μέρος του μπορεί να χρησιμοποιηθεί και η οποία είναι μεγαλύτερη από την περίοδο εγγύησης, σας εγγυόμαστε μετά τη λήξη της περιόδου εγγύησης ότι έως τη λήξη της αναγραφόμενης περιόδου.
1.4.1 θα είναι τα αγαθά ή τμήμα τους κατάλληλα για χρήση για τον συνηθισμένο τους σκοπό,
1.4.2 Αν τα εμπορεύματα ή ένα μέρος τους διατηρήσουν τις συνήθεις τους ιδιότητες.
1.5 Η περίοδος της επέκτασης της εγγύησης ποιότητας ξεκινάει ταυτόχρονα με την περίοδο εγγύησης. Παρέχουμε επέκταση εγγύησης ποιότητας μόνο για ορισμένα προϊόντα, εάν η περίοδος της είναι αναφερθεί στο προϊόν με τους παραπάνω τρόπους.
1.6 Χρόνος για την άσκηση του δικαιώματος.Πρέπει να εξετάσετε το προϊόν το συντομότερο δυνατόν και να επιβεβαιώσετε τις ιδιότητές και την ποσότητά του. Πρέπει να ασκήσετε το δικαίωμά σας σε ευθύνη για ελαττώματα του προϊόντος χωρίς περιττή καθυστέρηση, το συντομότερο δυνατόν αφού έχετε τη δυνατότητα να εντοπίσετε τα ελαττώματα, κατά την περίοδο εγγύησης ή την περίοδο επέκτασης της εγγύησης για την ποιότητα. Διαφορετικά, το δικαίωμά σας σε ευθύνη για ελαττώματα του προϊόντος λαμβάνει τέλος και δεν θα σας αναγνωριστεί.
1.7 Τα δικαιώματά σας σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος.Εάν το προϊόν έχει ελάττωμα, έχετε το δικαίωμα:
1.7.1 για δωρεάν απομάκρυνση του ελαττώματος,
1.7.2 εάν δεν είναι ανεπαρκές λόγω της φύσης του ελαττώματος, ειδικά εάν το ελάττωμα δεν μπορεί να απομακρυνθεί χωρίς περιττή καθυστέρηση, για την παράδοση νέου Προϊόντος χωρίς ελαττώματα, ωστόσο, εάν το ελάττωμα αφορά μόνο ένα μέρος του Προϊόντος, μπορείτε να ζητήσετε μόνο την αντικατάσταση του μέρους,
1.7.3 εάν δεν είναι δυνατή η διόρθωση της βλάβης ή η αντικατάσταση του Προϊόντος ή των εξαρτημάτων του, να αποχωρήσει από τη Σύμβαση,
1.7.4 για μια λογική έκπτωση από την τιμή αγοράς.
1.8 Τα δικαιώματά σας σε περίπτωση ελαττωματικού μεταχειρισμένου εμπορεύματος.Εάν το εμπόρευμα που πωλείται έχει ελάττωμα ή το εμπόρευμα που πωλείται ως μεταχειρισμένο έχει ελάττωμα, έχετε το δικαίωμα:
1.8.1 για δωρεάν απομάκρυνση του ελαττώματος,
1.8.2 για μια ικανοποιητική έκπτωση στην αγοραστική τιμή,
1.8.3 Εάν δεν είναι δυνατή η απομάκρυνση της ελαττωματικότητας ή η έκπτωση από την αγοραστική τιμή, να αποσυρθείτε από τη Σύμβαση.
1.9 Τα δικαιώματά σας σε περίπτωση επανειλημμένης ή πολλαπλής εμφάνισης ελαττώματος στο προϊόν.Εάν δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε σωστά το Προϊόν λόγω επανεμφάνισης της ίδιας ελαττωματικότητας μετά την επισκευή ή λόγω μεγάλου αριθμού ελαττωμάτων, έχετε το δικαίωμα, ανάλογα με την επιλογή σας:
1.9.1 για την παράδοση νέου Εμπορεύματος ή την αντικατάσταση ενός μέρους, αυτό όμως δεν ισχύει για το Εμπόρευμα που πωλείται με ελάττωμα ή για το μεταχειρισμένο Εμπόρευμα.
1.9.2 για μια ικανοποιητική έκπτωση στην αγοραστική τιμή,
1.9.3 αποχωρώ από τη Συμφωνία.
Θεωρείται ότι υπάρχει επαναλαμβανόμενο ελάττωμα, αν το ίδιο ελάττωμα εμφανιστεί σε ένα αντικείμενο μετά από τουλάχιστον δύο προηγούμενες επισκευές. Θεωρείται ότι υπάρχει μεγάλος αριθμός ελαττωμάτων, αν έχουν εμφανιστεί τουλάχιστον τρία ελαττώματα ταυτόχρονα, καθένα από τα οποία μόνο του εμποδίζει τη χρήση του εμπορεύματος.
1.10 Διεκπεραίωση καταγγελίας.Εάν είστε καταναλωτής, η διαμαρτυρία σας θα διευθετηθεί χωρίς περιττή καθυστέρηση, το αργότερο εντός 30 ημερών από την ημέρα της καταχώρησης της διαμαρτυρίας. Εάν δεν είστε επιχειρηματίας, η διαμαρτυρία σας θα διευθετηθεί χωρίς περιττή καθυστέρηση, αλλά το αργότερο εντός 21 ημερών. Θα ενημερωθείτε για την επίλυση της διαμαρτυρίας σας εντός αυτής της περιόδου και τα προϊόντα θα σας επιστραφούν με τον ίδιο τρόπο που μας δόθηκαν κατά την καταχώρηση της διαμαρτυρίας. Σε περίπτωση που η διαμαρτυρία σας δεν επιλυθεί εγκαίρως, έχετε το δικαίωμα να αποχωρήσετε από τη Σύμβαση. Εάν η διαμαρτυρία σας γίνει αποδεκτή, η περίοδος εγγύησης και η περίοδος επέκτασης της εγγύησης ποιότητας παρατείνονται για το χρονικό διάστημα που μας πήρε για να επιλύσουμε τη διαμαρτυρία σας.
1.11 Αποζημίωση για τα έξοδα από την επιστροφή προϊόντων.Σε περίπτωση που αναγνωριστεί η διαμαρτυρία σας, έχετε το δικαίωμα αποζημίωσης για τα απαραίτητα έξοδα που επιβαρυνθήκατε όταν ασκήσατε το δικαίωμά σας από την ευθύνη για ελαττώματα του Προϊόντος. Στην περίπτωση που η διαμαρτυρία σας απορριφθεί, έχουμε το δικαίωμα αποζημίωσης για τα απαραίτητα έξοδα που θα προκύψουν από την επιστροφή του Προϊόντος σας.
ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΓΙΑ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΑ ΑΓΟΡΑΣΜΕΝΩΝ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ
2.1 Αρμοδιότητα.Αυτό το τμήμα του Κανονισμού Επιστροφών αφορά μόνο εσάς, εάν είστε επιχειρηματίας, και ρυθμίζει την ευθύνη μας για ελαττώματα των προϊόντων που σας παραδίδουμε βάσει της Σύμβασης Αγοράς.
2.2 Η ευθύνη μας για τα ελαττωματικά προϊόντα.Τα εμπορεύματα θα σας παραδοθούν στη συμφωνηθείσα ποσότητα, ποιότητα και εκτέλεση. Αν η ποιότητα και η εκτέλεση δεν έχουν συμφωνηθεί, θα σας παραδώσουμε τα εμπορεύματα σε ποιότητα και εκτέλεση κατάλληλες για τον σκοπό που φαίνεται από τη σύμβαση. Διαφορετικά, για τον συνηθισμένο σκοπό. Αν η ποσότητα καθοριστεί μόνο περίπου, εμείς θα καθορίσουμε την ακριβή ποσότητα. Σε περίπτωση που τα εμπορεύματα ενδέχεται να έχουν ελάττωμα κατά τη μετάβαση του κινδύνου ζημιάς σε εσάς, είμαστε υπεύθυνοι γι' αυτό. Αυτό δεν ισχύει αν πρόκειται για ελάττωμα που μπορεί να αναγνωριστεί με την καθιερωμένη προσοχή κατά τη σύναψη της Σύμβασης. Όλες οι διαστάσεις δίνονται με ανοχή 10%, εκτός αν αναφέρεται διαφορετικά.
2.3 Επιπλέον εγγύηση για επιχειρηματίες.Σας απαντάμε και για αυτό, ότι για την περίοδο που συμφωνήθηκε στη Σύμβαση, σε περίπτωση που δεν συμφωνήθηκε, τότε για μια περίοδο 12 μηνών από την παραλαβή των Εμπορευμάτων,
2.3.1 θα είναι το προϊόν ή ένα τμήμα του κατάλληλο για την κανονική του χρήση,
2.3.2 ότι θα διατηρήσει τις συνήθεις του ιδιότητες.
2.4 Χρόνος για την άσκηση του δικαιώματος.Πρέπει να εξετάσετε το εμπόρευμα το συντομότερο δυνατόν και να επιβεβαιώσετε τις ιδιότητες και την ποσότητά του. Το δικαίωμά σας για ευθύνη για τα ελαττώματα του εμπορεύματος πρέπει να εφαρμοστεί χωρίς άσκοπη καθυστέρηση, το συντομότερο δυνατόν μετά την εξακρίβωση των ελαττωμάτων. Το δικαίωμα μπορεί να εφαρμοστεί το αργότερο εντός 6 μηνών, σε περίπτωση κρυφού ελαττώματος μέσα σε 2 χρόνια, από την ημέρα που σας παραδίδουμε το εμπόρευμα, ή μέχρι την λήξη της περιόδου της επέκτασης της εγγύησης ποιότητας. Διαφορετικά, το δικαίωμά σας για ευθύνη για τα ελαττώματα του εμπορεύματος λήγει και δεν θα σας χορηγηθεί.
2.5 Τα δικαιώματά σας σε περίπτωση σημαντικής παραβίασης της Σύμβασης.Αν η ελαττωματικότητα αποτελεί σημαντική παραβίαση της Σύμβασης, έχετε το δικαίωμα:
2.5.1 για την αφαίρεση των ελαττωμάτων με την παράδοση νέου Εμπορεύματος χωρίς ελαττώματα ή την παράδοση του λείποντος Εμπορεύματος,
2.5.2 για την απομάκρυνση ελαττωμάτων με την επισκευή των Εμπορευμάτων,
2.5.3 για μια ικανοποιητική έκπτωση από την αγοραστική τιμή, ή
2.5.4 αποχωρώ από τη Συμφωνία.
Θεωρείται σημαντική παραβίαση της Σύμβασης η παράδοση Εμπορευμάτων με τέτοια ελάττωμα, για το οποίο θα έπρεπε να γνωρίζουμε ήδη κατά τη στιγμή της σύναψης της Σύμβασης, ότι αν το είχατε προβλέψει, δεν θα είχατε συνάψει τη Σύμβαση μαζί μας. Στις υπόλοιπες περιπτώσεις, η παραβίαση της Σύμβασης θεωρείται ασήμαντη. Εάν δεν μας ενημερώσετε για το δικαίωμα που έχετε επιλέξει, έχετε τα δικαιώματα όπως σε περίπτωση ασήμαντης παραβίασης της Σύμβασης.
2.6 Τα δικαιώματά σας σε περίπτωση ασήμαντης παραβίασης της Σύμβασης.Εάν το ελάττωμα αποτελεί ασήμαντη παραβίαση της Συμφωνίας, έχετε το δικαίωμα:
2.6.1 για την απομάκρυνση ελαττώματος,
2.6.2 για μια λογική έκπτωση από την τιμή αγοράς.
Εάν δεν μας ενημερώσετε για το επιλεγμένο δικαίωμα, μπορούμε να διορθώσουμε το ελάττωμα επισκευάζοντας το Προϊόν, παραδίδοντας ένα νέο Προϊόν ή παραδίδοντας αυτό που δεν σας παραδώσαμε. Δεν μπορείτε να αλλάξετε το επιλεγμένο δικαίωμα αργότερα χωρίς τη συγκατάθεσή μας.
2.7 Αποζημίωση για τα έξοδα από την επιστροφή προϊόντων.Σε περίπτωση που η διαμαρτυρία σας αναγνωριστεί, κάθε πλευρά θα επιβαρυνθεί με τα δικά της έξοδα, τα οποία έχουν δαπανηθεί κατά την άσκηση του δικαιώματός σας για ευθύνη για ελαττώματα του προϊόντος. Σε περίπτωση που η διαμαρτυρία σας απορριφθεί, έχουμε το δικαίωμα να απαιτήσουμε αποζημίωση για τα αναγκαία έξοδα που θα προκύψουν από την επιστροφή του προϊόντος σας.
3 ΚΟΙΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
3.1 Επιβεβαίωση για την καταγγελία.Κατά την άσκηση του δικαιώματος ευθύνης για ελαττώματα στα Προϊόντα, θα σας δώσουμε γραπτή επιβεβαίωση για το πότε ζητήσατε το δικαίωμα, τι περιλαμβάνει η διαμαρτυρία και ποιον τρόπο επίλυσης της διαμαρτυρίας ζητάτε, επιπλέον επιβεβαίωση για την ημερομηνία και τον τρόπο επίλυσης της διαμαρτυρίας, συμπεριλαμβανομένης της επιβεβαίωσης για την εκτέλεση της επισκευής και τη διάρκειά της, ή γραπτή δικαιολόγηση για την απόρριψη της διαμαρτυρίας.
3.2 Περιορισμός ευθύνης.Δεν σας απαντάμε
3.2.1 στα τρόφιμα και τα ποτά για τις υποκειμενικές αισθητικές αντιλήψεις που σχετίζονται με την κατανάλωσή τους, ούτε για τις συνηθισμένες ή ειδικές επιδράσεις τους στον οργανισμό (αλλεργικές αντιδράσεις κλπ.).,
3.2.2 Σε προϊόντα που πωλούνται σε χαμηλότερη τιμή για ελάττωμα, για το οποίο έχει συμφωνηθεί χαμηλότερη τιμή,
3.2.3 για τη φθορά των Εμπορευμάτων που προκλήθηκε από την κανονική τους χρήση,
3.2.4 Για το χρησιμοποιημένο εμπόρευμα, ευθύνεται για την ελάττωμα που αντιστοιχεί στο βαθμό χρήσης ή φθοράς που είχε το εμπόρευμα κατά την παραλαβή,
3.2.5 για ελαττώματα των Προϊόντων που προκύπτουν από τη φύση τους, ιδιαίτερα για τα Προϊόντα που καταναλώνονται και υπόκεινται σε γρήγορη φθορά,
3.2.6 για ελαττώματα των Προϊόντων, αν γνωρίζατε γι' αυτά πριν από την παραλαβή των Προϊόντων,
3.2.7 για ελαττώματα των προϊόντων, εάν τα προκαλέσατε μόνοι σας,
3.2.8 για τις συνέπειες της χρήσης των Προϊόντων αντίθετα με τις οδηγίες ή τον συνηθισμένο τρόπο χρήσης,
3.2.9 στα τρόφιμα και τα ποτά για τις συνέπειες της κατανάλωσής τους σε αντίθεση με την απαίτηση για συμμόρφωση.
3.3 Αδυναμία αίτησης ακύρωσης της Συμφωνίας και παράδοσης νέου Εμπορεύματος.Αν δεν μπορείτε να επιστρέψετε τα Προϊόντα στην κατάσταση που τα λάβατε, δεν μπορείτε να ακυρώσετε τη Συμφωνία, ούτε να ζητήσετε την παράδοση νέων Προϊόντων. Αυτό δεν ισχύει,
3.3.1 Εάν έχει προκύψει αλλαγή στην κατάσταση λόγω επιθεώρησης για τον εντοπισμό ελαττωμάτων του Προϊόντος,
3.3.2 Αν χρησιμοποιήσατε το προϊόν πριν ανακαλύψετε την ελάττωμα,
3.3.3 Εάν δεν προκάλεσατε την αδυναμία επιστροφής των Εμπορευμάτων σε αμετάβλητη κατάσταση με τη συμπεριφορά σας ή με παράλειψή σας, ή
3.3.4 Εάν πουλήσατε τα εμπορεύματα ακόμα και πριν ανακαλυφθεί η ελάττωμα, εάν τα καταναλώσατε, ή εάν τα αλλάξατε κατά την κανονική χρήση τους· αν αυτό συνέβη μόνο εν μέρει, θα μας επιστρέψετε αυτό που μπορείτε ακόμα να επιστρέψετε, και στο υπόλοιπο θα μας παρέχετε αποζημίωση μέχρι το ποσό που είχατε όφελος από τη χρήση των εμπορευμάτων.
3.4 Τρόπος διαμαρτυρίας.Σε περίπτωση που θέλετε να επικαλεστείτε το δικαίωμά σας για ευθύνη για ελαττώματα, μπορείτε να το κάνετε καλύτερα:
3.4.1 Αποστέλλοντας τα εμπορεύματα στη διεύθυνση της έδρας μας,
3.4.2 εάν στην εγγύηση ή σε άλλο έγγραφο, στη συσκευασία του προϊόντος ή στο διαδικτυακό μας κατάστημα αναφέρεται άλλο πρόσωπο για την αντιμετώπιση των ελαττωμάτων, σε αυτό το πρόσωπο.
3.5 Απαιτήσεις επιστροφής.Το προϊόν πρέπει να μας δοθεί σε μια κατάσταση που επιτρέπει την αξιολόγηση της εγκυρότητας της καταγγελίας, ειδικά δεν είναι δυνατόν να παραδώσουμε το προϊόν ακατάλληλα βρώμικο. Κατά την καταγγελία, είναι απαραίτητο να:
3.5.1 να αποδείξετε ότι το προϊόν αγοράστηκε από εμάς,
3.5.2 να αναφέρετε ποιο είναι το ελάττωμα του προϊόντος που διαμαρτύρεστε και πώς ζητάτε να επιλυθεί το πρόβλημα. Ο επιθυμητός τρόπος επίλυσης του προβλήματος δεν μπορεί να αλλάξει εκ των υστέρων χωρίς τη συγκατάθεσή μας.
3.6. Σύμφωνα με τον νόμο για την καταγραφή των εσόδων, ο πωλητής είναι υποχρεωμένος να εκδώσει απόδειξη στον αγοραστή. Επίσης, είναι υποχρεωμένος να καταγράψει τα έσοδα που έχει λάβει στον διαχειριστή φόρων online. Σε περίπτωση τεχνικής βλάβης, πρέπει να το κάνει εντός 48 ωρών το αργότερο.
Στην Πράγα στις 7 Αυγούστου 2023
Συμφωνία για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων
Φόρμα για ακύρωση σύμβασης